/Povinný tělocvik má několik důležitých důvodů, které přispívají k celkovému rozvoji studentů:
1. **Fyzické zdraví**: Tělocvik podporuje fyzickou aktivitu, což je klíčové pro udržení zdravé tělesné hmotnosti, posílení svalů a kostí a prevenci různých onemocnění, jako jsou obezita, cukrovka a srdeční choroby.
2. **Psychické zdraví**: Fyzická aktivita má pozitivní vliv na psychické zdraví. Pomáhá snižovat stres, úzkost a deprese, zlepšuje náladu a celkovou pohodu.
3. **Sociální dovednosti**: Tělocvik často zahrnuje týmové sporty a skupinové aktivity, které podporují spolupráci, komunikaci a rozvoj sociálních dovedností.
4. **Osobní rozvoj**: Tělocvik učí studenty disciplíně, vytrvalosti a cílevědomosti. Tyto dovednosti jsou důležité nejen ve sportu, ale i v dalších oblastech života.
5. **Zdravé návyky**: Povinný tělocvik pomáhá vytvářet zdravé návyky a životní styl, které mohou studenti udržovat i v dospělosti.
6. **Vzdělávací přínos**: Fyzická aktivita může zlepšit kognitivní funkce a koncentraci, což může pozitivně ovlivnit akademické výkony.
Celkově tedy povinný tělocvik přispívá k celkovému rozvoji jednotlivce a jeho zdraví, což je důvod, proč je považován za důležitou součást vzdělávacího systému./K L
TIPY NAD TÍMTO ČLÁNKEM//I
Tip:Zveřejnit pod tímto datem: chcete-li, aby Váš článek byl uveřejněný např. až zítra ve 12 hodin, dejte mu zítřejší datum v 12:00 hod. Pokud upravujete již uveřejněný článek můžete nechat vyplněné datum původního uveřejnění.
Tip 2: počítadlo přečtení každého články vynulujete, pokud článek uložíte do rozepsaných nebo použijete náhled, tzn. znovu článek upravujete. Při malé změně proto použijte rovnou "zveřejnit"! |
||
veřejná rubrika: | ||
typ článku: | ||
nadpis: | ||
TENTO ČLÁNEK BERTE JAKO TESTOVACÍ, VLASTNĚ CELÝ TENTO BLOG BUDE TESTOVACÍ
_
TEDKA ZNOVU VLOŽÍM TO, CO VYYMYSLELA UMĚLÁ INTELIGENCE A TROCHU TO OKOMENTUJU.
MUSÍM ŘÍCT,
ŽE
NA JEDNÉ STRANĚ MI PŘIJM PŘIDE
ZAJÍMAVÉ, ŽE TA UMĚLÁ INTELIGENCE VŮBEC NĚCO NAPÍŠE. ČEKAL BYCH, ŽE NENAPÍŠE NIC, NEBO ZOBRAZÍ EROR.
NA DRUHÉ STRANĚ, ŽE TO TAKOVÉ KLIŠÍ, A V PODSTATĚ VŠECHNO, CO UMĚLÁ INTELIGENCE NAŠLA, JSOU TVRZENÍ, KTERÉ SEM SI NĚKDY NA INTERNETU JIŽ ČETL, TEDY VLASTNÍ MYŠLENKA UMĚLÉ INTELIGENCE JE ŽÁDNÝ, POUZE POSBÁRALA TVRZENÍ SKRZ ELÝ INTERNET. KAŽDÉ Z TĚCH TVRZENÍ SI TOTIŽ ZE SERFOVÁÍ NA INTERNETU PAMATUJU, ŽE SE TO NĚKDE TDRDILO.
COŽ
OVŠEM, KDYŽ SE TO NĚKDE TVRDÍ, NEZMAMENÁ, ŽE S TÍM SOUHLASÍM.
/Povinný tělocvik má několik důležitých důvodů, které přispívají k celkovému rozvoji studentů:
1. **Fyzické zdraví**: Tělocvik podporuje fyzickou aktivituANO, TO JE PRAVDA, PROTOŽE TĚLOCVIK NAŘIZUJE FYZICKOU AKTIVITU, což je klíčové pro udržení zdravé tělesné hmotnostiANO, TĚLESNÁ AKTIVITA SPALUJE KALORIE, TAK ŽE POMÁHÁ ZHUBNOUT, NICMÉNĚ, TO NEZNAMENÁ, ŽE BY BEZ TĚLOCVIKU BYL KAŽDÝ TLUSTÝM, posílení svalůANO ROZHODNĚ a kostíANO ROZHODNĚ ROZHOD a prevenci různých onemocnění, jako jsou obezita=ŘEKL BYCH ŽE TO NENÍ PREVENCE OBEZITY ALE ŘEŠENÍ PRO LIDÍ KTEŘÍ JIŽ JSOU TŘEBA NE OBÉZNÍ ALE NĚJAK TLUSTÍ, TEDY NEJPRVE JE ČLOVĚK TLUSTÝ A PAK SE SNAŽÍ ZHUBNOUT, ALE ČLOVĚK KTERÝ NIKDY V ŽIVOTĚ NEBYL TLUSTÝ BEZ POHYBU TAK NEMÁ RIZIKO ŽE BY SE TO MĚLO NĚKDY ZMĚNIT NEBO PRAMALÉ
NAVÍC SE JEDNÁ O DUPLICITU PROTOŽE V TOMTO ODSTAVCI JŽ BYLA ZMÍNĚNA TĚLESNÁ HMOTNOST, COŽ JE STEJNÉ TÉMA JAKO OBEZIRA, cukrovkaANO ALE CHYBÍ VYSVĚTLENÍ PROČ a srdeční chorobyCHYBÍ VYSVĚTLENÍ PROČ ALE ANO.
CUKROVKA II. TYPU, COŽ JE DŮLEŽITÉ, VZNIKÁ _ TLUSTOTOU TEDY PŘEJÍDÁNÍM SE, A NEKVALITNÍ STRAVOU. _ V PŘÍPADĚ CUKROVKY I. TYPU ALE ČLOVĚK MŮŽE BÝT KLIDNĚ HUBENÝ A JE TO K NIČEMU. ALE PO KAŽDÉHO CUKROVKÁŘE MŮŽE BÝT UŽITEČNÉ, KDYŽ SI JDE ZABĚHAT TĚSNĚ POTÉ, CO JEDL SLADKÉ JÍDLO, PROTOŽE TO POMÁHÁ SPÁLIT AKTUÁLNĚ PŘEBYTEČNÝ CUKR V KRVI, ZDE JE ALE NUTNÁ BEZPROSTŘEDNOST PO SLADKÉM JÍDLE, POKUD JÍTE SLADKÉ JÍDLO RÁNO A BĚHATE VEČER, TAK TO NEMÁ ŽÁDNÝ SMYSL, PROTŽE VY POTŘEBUJETE SNÍŽIT HLADINU CUKRU OKAMŽITĚ V TEN MOMENT.
CO SE TÝČD SRDCE TAK TO SOUVISÍ TAK, ŽE TLUSTÍ LIDÉ MAJÍ ŠASTĚJŠÍ PROBLÉMY SE SRDCEM._ POKUD JE TEDY NĚKDO HUBENÝ A PŘESTO MÁ PROBLÉMY SE SRDCEM, TAM MU/JI TĚLOCVIK NEPOMŮŽE, TĚLOCVIK POMÁHÁ SRDCI TAK, ŽE VÁM POMŮŽE ZHUBNOUT.________________*
2. **Psychické zdraví**: Fyzická aktivita má pozitivní vliv na psychické zdraví. Pomáhá snižovat stresTAK S TÍMTO NESOUHLASÍM, A ANO VÍM, PROČ TO UMĚLÁ INTELIGENCE NAPSALA, PROTŽE SE TO NA INTERNETU TVRDÍ, ALE NESOUHLASÍM S TÍM. VLASTNĚ JE TO PŘESNĚ NAOPAK, JESTLIŽE TĚLOCVIKÁŘ ZUŘIVĚ AGRESIVNĚ POBEKUJE NA DĚCKA, TAK TEN STRES VYTVÁŘÍ. TEDY TĚOCVIK NAOPAK VYRÁBÍ STRES., úzkostNENÍ ŽÁDNÝ NECHANISMUS, KTERÝM BY MOHL SNÍŽIT ÚZKOST a depreseNENÍ ŽÁDNÝ MECHANISMUS JE
KE SNÍŽENÍ DEPRESE, zlepšuje náladuZDE JE TO DISKUTABILNÍ, PROTOŽE ZÁLEŽÍ NA TOM , CO MÁ ČLOVĚK RÁD, POKUD NĚKDI MILUJE HOKEJ, TAM MU ÚČAST V HOKEJOVÉM ZÁPAD ZÁPASE ZVÝŠÍ NÁLADU A ZÁROVEN SE TÍM PODROBUJE TĚOCVIKU
NICMÉNĚ NĚKOMU JINÉMU HOKEJ NIC NEŘÍKÁa celkovou pohoduKDYŽ NA MĚ TĚLOCVIKÁŘ POBEKUJE, TAK JSEM NAOPAJK HODNĚ V NEPOHODĚ_.
3. **Sociální dovednosti**: Tělocvik často zahrnuje týmové sporty a skupinové aktivity, které podporují spolupráciTEORETICKY ANO, DÁVÁ TO LOGIKU_OVŠEM ŠKLNÍ TÝMY VZNIKAJÍ Z DONUCENÍ A V TÝMU JSOU ŽÁCI, CO SE NAVZÁJEM NESNÁŠÍ_, komunikaci a rozvoj sociálních dovedností.
4. **Osobní rozvoj**: Tělocvik učí studenty disciplíněPRÁVĚ TA DISCIPLÍNA NIČÍ LIDSKOU PSYCHIKU, vytrvalosti a cílevědomostiPOKUD SE NĚKDO ROZHODNE K TĚLOCVIKU SÁM, TA TAM MŮŘE BÝT TA CÍLEVĚDOMOST, ALE TĚLOCVIK Z DONUCENÍ, TAM ŽÁK ŽÁDNOU CÍLEVĚDOMOST NEMÁ_. Tyto dovednosti jsou důležité nejen ve sportu, ale i v dalších oblastech života.ROZHODNĚ, VŠECHNY TŘI UVEDENÉ SLOVA SE DAJÍ APLIKOVAT I NA NETĚSNÉ AKTIVITYnetělesné aktivityJO
A PRÁVĚ TA DISCIPLÍNA NIČÍ LIDSKOU PSYCHIKU !
5. **Zdravé návyky**: Povinný tělocvik pomáhá vytvářet zdravé návyky a životní styl, které mohou studenti udržovat i v dospělosti.JÁ MÁM SPÍŠ POCIT, ŽE TO U STUDENTU TOTÁLNĚ ZNECHUTÍ POHYB NAVĚKY, TEN ŠKOLNÍ TĚLOCVIK
6. **Vzdělávací přínos**: Fyzická aktivita může zlepšit kogni?tivní funkce a koncen?traci, což může pozitivně ovlivnit akademické výkony.TEORETICKY ANO, ALE NE VZTAŽENÉ K AKADEMICKÝM VÝKONŮM
JISTÁ ČÁST PO
MOZKU KOORDINUJE LIDSKÉ POHYBY,
POKUD MÁ ČLOVĚK PROBLÉMY S KOORDINACÍ SVÝCH POHYBŮ, A POKUD TO NAZVEME KOGNITIVNÍMI FUNKCEMI, COŽ MŮŽEME, KDYŽ SE O TO STARÁ MOZEK, TAK ANO, TĚLOCVIK MŮŽE ROZVÍJET KOGNITIVNÍ FUNKCE, ALE TY KOGNITIVNÍ FUNKCE, KTERÉ SE VZTAHUJÍ K POHYBU, NIKOLIV KE STUDEJNÍM VÝKONŮM._
ABYCH UVEDL JINÝ PŘÍKLAD, ČLOVĚK MÁ V MOZKU ŘEČOVÉ CENTRUM, POKUD BUDE MÍT NARUŠENÉ ŘEČOVÉ CENTRUM, TAK TO NEZNAMENÁ, ŽE BUDE MÍT SNÍŽENOU INTELIGENCI. PROSTŠ JE NUTNÉ ROZLIŠIT JEDNOTLIVÉ ČÁSTI MOZKU A TO, O CO SE STARJÍ._________
Celkově tedy povinný tělocvik přispívá k celkovému rozvoji jednotlivce a jeho zdraví, což je důvod, proč je považován za důležitou součást vzdělávacího systému./ANO, TADY V TOM ZÁBĚRU JE DŮLEŽITÉ SLOVO, JE POVAŽOVÁN, KDYŽ JE NĚCO POVAŽOVÁNO, TAK JE TO JEN NÁZOR, NEZNAMENÁ TO TEDY, ŽE JE TO PRAVDA.
NĚCO JINÉHO JE EXAKTNĚ OVEŘENÝ FAKT, NEVYVRAITELNÝ._ KDYŽ SE NĚCO POVAŽUJE, TAK TO NENÍ FAKT, ALE NÁZOR.